Riverside Blues band!

Jag är sugen på ny mobil. Har kollat på en mobil nu ett tag och väntat på att den ska komma ut i en annan färg. Nu har den gjort det men jag tverkar lite ändå. Kanske beror det på att jag inte sett just den färgen i verkligheten eller så är det för att både Matilda och Camilla redan köpt den. Men spelar det egentligen någon roll, om man har samma mobil i samma färg? Vad tycker ni? Har hittat den på internet för ett lite billigar pris men jag ska nog åka in och kika på den idag innan jobbet för att få se den i verklgheten först innan jag bestämmer mig för bu eller bä.

Igår efter jobbet åkte jag hem en snabbis och bytte kläder, sedan for jag in till stan igen och kollade när Riverside Blues band spelade.

Riverside Blues band!



Två bilder från när vi var hos Patirks farfar Gunnar.



Två bilder från i onsdags. (Matilda sitter och göttar sig i massagestolen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback