Sambo

I helgen så har jag o P provat på att vara sambo, nästan iaf. Mammi o Pappi var i Götet hos sis så vi var ensamma hemma och lagade vår egen mat. Haha. I lördags var det långtur på stan. Jag var helt inställd på att köpa mina efterlängtade rosa lackpumps. Men där fick man för att man har så små fötter. De fanns inte i 36 och 37 var alldeles för stor. Fan, jag som så gärna ville ha dem. Men Patrik var på G så han fick tag på ett par jätte snygga skor + en jacka. Kan ni tänka er, han shoppade mer än mig! Jag fick tag på ett par skor iaf. Från KapAhl, 5:-. Kunde inte motstå priset.



Efter stan så åkte vi hem o lagade mat. Bakadpotatis med räkor, rostbiff och stekta zuccini. Å det var så gott så nu vill jag äta det varje dag. Haha. Sedan var det Melodifestivalen och vi röstade på Nordman så Carola inte skulle gå vidare. Tycket det var så skönt att de inte gick vidare. Stackars dem, men ändå. Idag har vi inte gjort så mycket. Åt goda baguetter till frukost med sallad och räkor i och sedan åkte vi in till Morfar en stund. Det är alltid uppskattat!


Här kommer typ alla bilder från Töcksfors. Eller ja, på vägen dit iaf.






Tack för en underbar helg Älskling!

Kommentarer
Postat av: KARLSTADSTREETSTYLE

Hej! Spana in KARLSTADSTREETSTYLE, som är en nystartad blogg. Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback