Stan, dagen lång

Idag har jag varit på stan hela dagen. Det började med att jag o Mammi skulle köra Mommo till tåget vid två. Sedan så fortsatte vi på stan till kl 18. Jag var beslutsam på att jag skulle köpa mig ett par skor. Jag som så otroligt gärna ville ha de rosa pumpsen fick nöja mig med ett par svarta. Men svarta går till allt och är aldrig fel. Så det var ett bra inköp ändå. Fast jag är fortfarande lite sur över de rosa. Kommer förhoppningsvis in flera olika modeller! Men efterosm jag inte fick de rosa så tyckte jag att jag fick unna mig något nytt att ha upptill till helgen. Tog sin tid det med men tillslut hittade jag en jätte fint skjortklänning. Till helgen ska det vara tema Glitter och Glamour. Men med klänningen, svarta mönstrade strumpbyxor, pumpsen och min väska jag hade på balen i trean så blir det allt glamour ändå. + make och smycken. Här är bilder på det inköpta iaf. Nu blir det Simon och Thomas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback