Isn't she lovely

Idag har jag jobbat. Förkylningen är inte över än, förtfarande snorig och ont i halsen. Lite bättre har det blivit, men vilken tid det tar.

Igår var jag som sagt på dop. Det var jättevackert! Var otroligt länge sedan jag var i en kyrka. Måste ha varit på konfirmationen eller något sådant och det var länge sen. Måste bara tillägga att Isalina sov under hela akten så hon är ju inte direkt medveten om att hon är döpt, men det gör väl inget. Eller!? Efter kyrkan åkte vi hem till dem och fikade. Isalina fick paket, massa fina saker! Jag och Patrik hade övat ihop en låt som vi sjöng till henne inför alla. Jag var lite nervös såklart men Patrik lugnade mig och det gick jättebra förutom att jag var förkyld. Vi sjöng Isn't she lovely av Stevie Wonder. Det verkade jätteuppskattat och Isalina älskar när man sjunger för henne. Den låten passar perfekt till henne, prinsessan!

På kvällen åkte vi sovrumstjejer hem till Maria. Där hade vi tjejkväll med vin och filmen "Sex in the city". Hade inte sett den innan så det var kul. Skulle egentligen har fortsatt ut efteråt men jag valde att åka hem och jag är faktiskt glad för det, annars hade jag nog vart ännu sjukare nu. Har ju jobbat idag + att jag har 5 långa arbetsdagar framför mig så jag behöver bli frisk.

Idag har jag bara jobbat och lagat mat både innan och efter jobbet... Nu ska jag hoppa i säng och vakna frisk, så det så! På tisdag är det äntligen dans igen. Har haft uppehåll i tre veckor så det ska bli kul, ännu ett till skäl för att bli frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback