Jag och Isalina


Jag och Isalina

I tisdags var jag ledig. Skrev ju i förra inlägget att jag lämnade in klockan på stan. Sedan tänkte jag boka tid hos min frisör Linn men hon är tydligen sjukskriven och de andra på Honey Cut hade fullbokat ända fram till jul. Vad tar man sig till? Jag får nog klippa och färga i Göteborg. Ska ju dit nästa helg. Åker ned redan torsdag eller fredag. Efter att ha vart hemma ett tag åkte jag till brorsan. Var ju förkyld på dopet så jag behövde få gossa lite med Isalina så klart. Hon hade växt massvis på en vecka. På kvällen så var det dans som vanligt. Jättekul denna gång också och det börjar närma sig uppvisningen. Nästa gång ska vi ha med kläder för att se så att det passar ihop. Efter dansen hoppade jag snabbt i duschen och åkte till Josse där vi hade tjejkväll med pizza och massa tjejsnack. Blev kvar väldigt länge så jag är glad att jag började 10,30 dagen efter. En rolig ledig dag var det iaf.

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken stor tjej!!

2008-11-20 @ 15:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback