Jobb, Dans och Top model


Bild från Samos

 Idag gick jag upp tidigt för att duscha och tvätta håret. Åt frulle och såg på tv. När jag skulle gå upp och sätta på mig jobbkläderna kollade jag på schemat. Trodde jag började 09,45 men det var tydligen 11,00. Vad glad jag blev då. Hade absolut ingen lust att åka till jobbet kvart över nio idag för jag var så trött, så det passade ju bra att jag hade kollat fel. Nu har jag kollat klart på Top Model, ser på det nästan varje morgon, när jag har tid. Tror jag har sett runt tre säsonger bara på några veckor. Det visas ju 5dagar i veckan så säsongerna går fort. Idag ska jag jobba tll stängning igen, No life! Igår dansade jag fast jag fortfarande är väldigt förkyld. Tog det ganska lugnt men när man kommer in i dansen så är det så kul så det är svårt att "bara göra det man måste" för att inte bli sjukare. Har gjort klart hela dansen iaf. Så nu är det bara att försöka minnas allt, och det är inte alltid lätt för den är ganska lång. Ne, nu är det dags att sätta på mig de blågula kläderna.

Malle har fresten förlovat sig. Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback