Mot Göteborg

Idag åker jag ner till Göteborg. Känner att jag behöver träffa Matilda och syrran. Iof kommer syrran hem till helgen igen men då jobbar jag som vanligt. Det var länge sen jag och Matilda träffades nu så det ska bli jättemys! Håller på att packa. Fick bli den stora resväskan. Inte för att jag ska ha med mig precis hela garderoben utan för att jag ska ha med mig ett täcke. Vill inte ha resväska, handväska och påse med täcke så jag tänkte knö ned det i resväskan. Det kommer nog funka + att det fnns plats för mer kläder till hemresan! Lite måste jag nog shoppa! Inte för att jag brukar hitta så mycket i Göteborg men man vet ju aldrig. Nu ska jag göra mig iordning, äta lite och sedan ska jag dra mig in till stan.

Var och gossade med Isalina igår, hon är verkligen så vacker om det går att vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback