Veronica Maggio på Arena!

Jag vet Matilda att det är du som vill veta vem som lagt ut bilderna på facebook. Men du behöver inte oroa dig för du har ju ingen facebook... Det är en kille som gick i vår teknikklass. Nu blev det iaf 50% lättare än förut.

Helgen har gått otroligt fort. Jag och Patrik lagade god mat i lördags och sedan gick vi på Veronica Maggio. Jag tycker att hon är jättebra på albumet och hon var verkligen lika bra i verkligheten. Jag är jätteglad över att Patrik följde med fast det inte är hans musiksmak. Får inte missas om hon kommer till lilla byn igen, hoppas! Under söndagen höll jag och Patrik på med ett projekt som vi kom på när vi var på Samos. Vi bygger en klocka eller nej en tavla. Kommer lägga upp bilder på den när den är klar. Bara ingen snor idén. Vi såg en liknande på Samos och nu har vi sparat bilden i våra minnen och nu gör vi vår variant av det. Det tog oss precis hela söndagen eftersom det var endel målning och så ska det torka, och måla igen, och torka... Tillslut fick vi ge oss så nästa gång är det bara att limma, signera och sätta på en krok. Sen är konstverket färdigt. Kanske borde lägga till att det absolut inte bara tog en dag. Patrik har gjort förarbetet under flera dagar innan. Vi har en till tavla som vi ska göra. Inte i samma stil och det är helt olika material men det är ju det som är härligt. Mer än så säger jag inte.


Bilder från arena-nattklubb.nu. Mina bilder kommer upp senare.
Vi tog bara bilder med Puttes mobil så dem vart väl lite halv bra bara.

Idag slutade jag 19. Lyx när man jobbar där jag jobbar. Mamma är på Selma Spa och Pappa är på trav så jag är ensam hemma så länge. Det är inte så vanligt och verkligen inte på kvällen. Skönt på ett vis men läskigt på ett vis. Jag bor ju ändå i skogen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback