1 år till mig!

Idag har vi rensat lite i garaget. Jag och mamma slängde ca 2 kassar med skor + att vi ska skänka ca 3 kassar med skor. Rensade en garderob på nedervåningen också. Där hittade jag skor som jag nästan glömt bort fast de inte är så gamla. Plockade upp dessa till min Walk-in-closet så nu är det fullt med skor. Och jag som tänkt köpa flera... Men då får jag nog slänga lika många som jag köper. Annas får de inte plats.

Idag är det 1 oktober vilket betyder att jag har jobbat på IKEA ett år nu. Är anställd from 01-10-07. Tänk att tiden har gått så fort. Känns inte som att jag har varit där så länge och absolut inte ett år. Men det känns roligt att fortfarande vara kvar! Just nu finns det inte så mycket jobb men jag får hänga i och ta allt som finns. På torsdag sak jag var i kassan. Nu var det jättelänge sedan jag var där så jag hoppas att det ska gå bra. Ska nog ta en tur till hästarna imorgon också! Måste få pussa på dem lite. Har saknat dem nu när jag varit borta så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback