En Kalashelg!

Denna helgen har jag varit på massa kalas. Massa och massa men två iallfall. I lördags firade vi David (Patriks systers sambo) som fyllde 25. Där bjöds det på kyckling, sallader, prinsesstårta och massvis av kortvisning. I söndags var det dags att fira Sanna. Hon är nu mera 18år och fyllde i fredags. Helt tokigt att min kusin nu är typ lite gammal som mig. Hon har för länge sedan växt i kapp mig på längden och nu är hon nästan lika gammal som mig också. Hos Sanna bjöds det på smörgåstårta, kladdkaka och en massa bus av hennes lillebror. På tisdag fyller Patriks mamma Anki år också. Det ska firas med middag på Promen. Dags att köpa fler födelsedagspresenter! David fick ett presentkort på Harmonia Spa. Där ska han inte få massage som man kanske skulle kunna tänka sig, utan han ska på Floating. Spännande. Det som gjorde att vi valde det är att vi egentligen vill testa det själva. Eller ja, Patrik vill det iallafall och jag är ganska skeptiskt. Därför får David testa på det först och beskriva för oss hur det var. Smart va?!
Så här såg presenten till Sanna ut: Presentkort på IKEA, badsalt, bodybutter, fotskrubb, fotlotion, och klia-dig-på-ryggen-när-du-duschar-grej.


Nu va det ett tag sedan jag tog "modellbilderna". Var faktiskt även ett tag sedan jag kollade på dem. Vore så otroligt kul att få göra om det. Här är en bild från The Studio. Klippt och skuren!


Idag är jag ledig. Ska till brorsan i eftermiddag och i kvällingen ska jag vara med när Sanna övningskör. Ska bli spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback