Inget i butikerna.

Åkte in till stan redan vid 10,15 för att träffa Patrik. Han hade lunch vid halv elva. Jag hade inte tänkt att jag skulle äta något eftersom det var så tidigt men jag kunde inte motstå när det fanns pannkakor att välja mellan..Dyra sådanna men goda. När P var tvungen att fortsätta sitt arbete åkte jag ned till stan. Måste köpa mig skor och vinterkappa. Har kikat på det idag utan framgång. Visst det är inte lika roligt att gå på stan själv men det fanns inget som jag fastnade för. Det enda jag unnade mig själv var ett läppglans som luktar peach. Hittade en lite söt present till morgondagens födelsedagsbarn okckså. Ska handla mera imorgon förmiddag. Nu är jag hemma hos Patrik en sväng. Ska börja jobba 14,45. Konstig tid va!? Men så är det ibland när man ska vara i kassan. Lite bilder kanske dyker upp ikvällingen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback