Min klocka och shettisarna


Tänk er den här klockan fast med vit bakgrund istället för svart. Den har jag köpte. Svart ser manligare ut och den vita ser söt och kvinlig ut. Försökte ta kort med mobilen men bilden blev inte så bra så det fick bli den här bilden från nätet istället.


Igår var jag ner till grannen. Kände att jag behövde få känna lite hästlukt. Å vad gott det luktar. Var där nere över en timme. Myste med ponnisarna i hagen och pratade med Maud. Figge och Fabbe, två supersöta shettisar. Figaro (Figge) är den tjocka vita och Fabian (Fabbe) är den svart/vita. Ska ta mig en promenad med dem någon dag. De behöver motion. En sommar sprang jag och Malle med Mauds shettisar nästan varje dag, det är nog den enda gången som de har varit smärta och smidiga. Di är att söta di.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback