Sover dåligt

Har svårt att somna om kvällarna. I tisdags när jag kom hem från dansen var jag uppe i varv och det enda jag kunde tänka på var dansen. Jag gick igenom den flera gånger i huvudet och tillslut, tillslut somnade jag. Men jag vaknade fler gånger under natten. Igårkväll kunde jag inte heller somna. Var inte ens trött klockan elva. Konstigt för att vara mig. Tycker inte det är så roligt att sitta uppe själv heller, det är ju därför jag jag släcker och försöker ova fast jag inte är trött. Dessa "symptom" har uppkommit förut. Då har det varit så att jag har minskat på träningen och då har jag börjat sovit sämre. Kanske är det så att dans en gång i veckan inte räcker för mig. Jag som hade hoppats på det. Men idag ska jag ta mig en lång tur på stan, kanske hjälper det. Att få mer luft och vara ute!? Hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback