Turbo <3 Misty

När syrran kommer hem så ska vi ta oss en tur till hästarna. Jag saknar dem jättemycket! Sist jag var där gick dem i olika hagar. Turbo gick med en storhäst och Misty gick med fyra shettisar. Känns underligt att dem inte är här faktiskt. Jag tror jag har varit in i stallet en gång efter att de åkt. Enda gången jag har något att göra i stallet nu är om jag ska leta efter någon katt. Men oftast är de ju ute på gården. Känns väldigt tomt när man går in där iallafall.

Turbo hade rullat sig och var väldigt lerig men jättesöt ändå så klart!


Men Misty var ren och jättefin. De börjar på vinterpäls också!

Kommentarer
Postat av: Therese

Fina ponnisar! När jag kommer hem ska vi ta oss en tripp och hälsa på dem. Kram

2008-10-13 @ 15:52:20
Postat av: Elaine

AAwweee, va fina hästar du har!!

:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback