Bilder på facebook från Samos

Har suttit massvis med alla bilder nu. Över 1000 bilder har vi tagit med två kameror. Så nu har jag lagt dem i olika mappar dag för dag så de blir lättare att föstå vad vi göra. Men eftersom det är så många bilder (och då är det inga suddiga dåliga bilder kvar...) så är det väldigt svårt att välja ut några få för att lägga upp här. Gjorde ett försök men det blev 100st så dem har jag lagt upp på facebook om någon vill se! Kommer självklart komma upp bilder här också men inte 100 på en gång.

På den här bilden är vi ute och traskar i skogen. Har hyrt bil och åkt till Vattenfallet Potami för andra gången. Hittade en stig upp för bergen och började klättra uppför. Men det var så långt så tillslut vände vi. Viste ju inte vart stigen skulle ta oss heller. Härliga natur!


Just nu sitter jag med hårinpackning. Håret har blivit väldigt solblekt och där med tort, så nu blir det ganska många hårinpackningar fram över!

Kommentarer
Postat av: Therese

Såg bilderna. Det verkar som ni har haft det underbart. Jag vill också åka utomlands. Kanske finns en möjlighet nu när man fått jobb. Kramar!

2008-09-30 @ 12:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback