Börjar närma sig nu

Jag vet att det har varit ganska tyst på min blogg under nån vecka. Men jag har mina orsaker...

Nu börjar iaf resan till Grekland närma sig. Denna gång är det jag och Putte som ska iväg till en lite större ö än Skiathos och där ska vi vara i 2 veckor. Var otroligt länge sedan jag var borta 2 veckor så det känns jättekul. Nu är det mer lågsäsong, visst folk har börjat jobba men det är ju ändå över 30*C där nere nu. Så jag antar att det kommer vara som en "extremt bra svensk sommar". Men det väntar att se. Vi har kollat upp endel som man kan göra på ön. Så utflykter kommer det att bli! Idag har jag vart på stan och shoppat lite saker till resan. Fick tag på ett par jeansshorts från Cubus och en svart bikini från KapAhl. Jag har redan många bikinis men trivs inte alla. Så nu ska jag iaf ha med två som jag verkligen gillar och två som är helt ok... Ska man var borta två veckor måste man ju variera. Har redan börjat lägga fram kläder. Har endel att tvätta kvar men det får vänta några dagar.

Ikväll börjar min dans. Denna termin blir det Jazz. Det var det enda de skulle ha så så fick det bli. Men jag har ju dansat jazz en termin så jag vet att det är kul. Det är bra tid också. 20,00 börjar det. Det är ju ganska bra eftersom jag ibland jobbar sent. Kommer ju missa dansen 2 gånger men så får det bli. Inte så mycket att göra åt. Så nu kanske jag kan bli lite vigare igen. Aldrig fel det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback