Hej fran Samos

Hej mina vanner. Nu ar jag pa Samos tillsammans med Patrik. Vi har varit har i en vecka nu och har en vecka kvar. Vi har gjort massvis med saker. Bla sa har vi besokt fina bergsbyar, badat pa massvis av fina strander och traskat i ett vattenfall. Massa bilder kommer att komma upp nar jag kommer hem. Just nu sitter vi pa ett internetcafe. Sa jatteenkelt ar det inte att skriva utan de svenska bokstaverna.

Det var varit jattefint vader alla dagar forutom igar da det regnade och var mulet hela dagen. Idag har det varit sol och mulet fram och tillbaka. Vi hoppas pa massvis av sol till veckan da vi tankt att hyra bil igen. Det kanns sakrare att kora bil sjalv har an att aka buss el taxi. De kor valdigt fort har... Sa mamma du behover inte vara orolig! Hyrde cykel en dag ocksa. Men da vagade vi inte cykla pa gatorna sa vi cyklade pa trottoarerna. Nu ska vi ta en svang pa stan. Kanske hamnar har framfor datorn en gang till innan vi aker hem.

Ha det fint! Kramar

Kommentarer
Postat av: Therese

Snart är du tillbaka i Sverige, då kanske du kan hjälpa mig o Jon med kök.....

Kramar!

2008-09-26 @ 13:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback