Jag och Turbo

Idag är jag ledig. Ganska skönt faktiskt efter en helg med massvis med folk. Ska ganska snart ut och rida. Tänkte ta mig en prommenad med min Turbo. Efter ridningen ska nog jag och Patrik på stan. Han sa igår att han behöver kläder och då sken jag upp som en sol och blev jätteglad. Det är så kul att shoppa. Iof är han väldigt kräsen av sig och vägrar att testa vissa saker men jag kanske kan övertala honom bättre idag. Imorgon em ska jag på stan med Patty. Och då ska vi bara kolla på tjejgrejer. Skulle behöva en höstjacka för jag håller på att frysa ihjäl här i Sverige. Varmt är det absolut inte. Får se vad jag kommer hem med...

Kommentarer
Postat av: Therese

Lite bilder på Misty vill jag allt se också. En månad kvar...nedräkning!

2008-09-01 @ 14:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback