M & T

Blev ingen stan med Patty. Hon fick förhinder så jag gick en sväng på stan själv. Var inte så kul för det jag ville ha var slut i alla butiker och kommer antagligen inte komma in fler... Trist.

I förmiddags så var jag och Mamma ute och plockade svamp. Var ute och traskade i 90minuter. Så härligt att gå i skogen när solen skiner genom träden. Hittade endel Karl-Johan. Så Bacon, Karl-Johan och Rossini fick det bli till lunch idag. Imorgon är det jobb som gäller och eftersom jag för en gångs skull slutar i tid så ska jag ta mig en ridtur efter jobbet. Ska vara i stallet hela eftermiddagen och bara njuta och gosa tillsammans med mina ponnyer! Jag älskar dem!


Misty och Turbo
Två helt underbara ponnyer som jag alltid kommer att älska med hela mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback