Mot ön

Nu sitter jag här framför datorn. Säkerligen sista gången på två veckor. För ikväll tar vi bussen till Stockholm. Jag som sa att jag aldrig skulle åka Arlandlinjen har bokat den igen. Tar ju superlång tid men var det enda som passade med tiderna. Så imorgon är jag och Patrik i värmen tillsammans. Vi ska ha det underbart! Kolla på vackra utsikter och saker, dricka drinkar, sola, bada, äta, se och åter se! Ska bli roligt att åka på en upptäcksfärd. Känns som att vi ska det. I vanliga fall består mina resor av bara sol och bad. Men nu är båda inställda på att upptäcka ön. Ska bli spännande.

Har packat det mesta, det är bara mobilen kvar som ligger på laddning. Nu ska jag äta lite mat så jag inte får ont i magen som jag fick sist på bussen av allt sött.

Ha det så kul i kalla regnvädret! Själv ska jag ha det jättebra under solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback