Pretty Woman

Idag har jag gått i skolan 8.45-16.00. Stannade kvar en timme o grejade lite med skolarbete med några av tjejerna i klassen. Efter skolan tog jag cykeln och cyklade hem för att börja tvätta. Tvättade FYRA maskiner.. Ljust, mörkt, handdukar och sängkläder så nu är ALLT rent och gött. Det är väl aldrig fel att lägga sig i nya lakan!? Bäddade i mitt nya vita satäng lakan jag fått av mammi och vita påslakan. Som på hotell, mys. Sedan har jag dammsugit (igen).. det blir så smuligt och grusigt eftersom jag ofta trampar in med skor för att kolla mig i segeln i vardagsrummet innan jag kliver ut genom dörren. Har varit över till min granne idag också. En kille som går samma program som mig bor i dörren bredvid. Jag, Sara, Sanna och Lina + en tjej som heter Maria från 2an var över och såg på Pretty Woman hos han som roligt nog kallas Guldlock.. Sara hade inte sett den förut så vi kände att det var dags för henne nu. Lina lånade min bil i fredags så idag har hon varit söt o bakat lite bullar till mig.. Inte bara till mig (till henne också så klart) men jag fick några iaf. Söt! Och goda var dem! Vilka vänner jag har! Nu ska jag släcka alla lampor och sova. Måste vara pigg för en till dag med Designteknik A 8.45-16.00. Får se om det kanske blir en sväng till Jönköping imorgon för att grilla med några i klassen! XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback