Tjejerna i småland

Tänkte att det kanske kunde vara lite kul o se vilka tjejer det är jag pratar om när jag pratar med er i telefon. Så här kommer bilder på fyra va mina nya góa vänner!


Sara G från Ånge och Lina från Falun . Här är vi i Jönköping. Åkte 11 från Nässjö och var hemma halv åtta så det var en heldagsutflykt med shoppin både i centrum och på A6-center!


Det här är Sanna, Hon är från Göteborg/Mölndal. Stolen hon håller i handen är den första lilla modell vi gjort i skolan. Andra bilden är från igår när vi var runt här i Nössjö till bla Ö&B, jysk och Rusta.


Det här är Sara från Hillared (Borås). Henne träffade jag redan dagen innan skolan. Vi bor i samma trapphus. Bilderna är också tagna igår när vi åkte runt o handlade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback