Barbie

Nu i början av veckan har jag varit i Göteborg hos Matilda. Dessa dagar har gått väldigt fort. Åkte dit på måndag dag och på kvällen gjorde vi inte så mycket. I tisdags var vi på stan hela dagen. Shoppade lika dana skor, en sjal, svart "blöt" eyeliner och nagellack. Köpte inget av det som jag hade tänkt utan shoppade bara det som föll mig i smaken. Skorna är helt underbara. Blåa pumps med hög, hög kilklack! Och en matchande sjal till det så klart. Jag gav Matilda hennes efterlängtade julklapp. Hon fick en lila t-shirt med två tjejer på. En blond och en brunett + att jag hade köpt en lika dan till mig själv. Så på tisdagen när vi var på stan såg vi ut som Bill och Bull. Mörka jeans, lika dana t-shirtar och svarta koftor. Men vad gör det. Kul och sött var det iaf.

Idag innan tåget gick jag upp klockan 7... (vet inte när jag gick upp så tidigt senast) åt fulle och sen promenerade vi iväg till Chalmers. Så idag har jag varit på en Stål och Trä föreläsning. Vet inte om jag kanske blev lite avskräckt från pluggandet. Jag förstod verkligen ingenting, jo en grej. Det måste vara kol i järnet för att det ska få kallas stål.

Lite bilder på oss:


(Det är ju jag och Matilda på t-shirten), Matilda testar hårfärger. Våra nya pumps!

Föreläsningen, lagomt roade va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback