Fredag den trettonde (samma rubrik som alla som bloggar idag, i guess)

Min fredag den trettonde har bara varit väldigt bra. Det enda som inte har varit super är att jag är jättetrött, men det har jag mig själv att skylla på. Somnade på tok för sent. Men vad gör det. Jag har ju varit ledig idag. Tog en kort sväng på stan imorse och inhandlade tre linnen från GT och papper, pennor och pennvässare från Lars Hjalmars. Den korta stunden jag var hemma lagade jag mat och softade sedan var det in till träningen. Körde Medelpass idag igen. Det är otroligt kul för man bli så trött och svettig. Idag var det en ny ledare. Helt ok, men ju mer man tar ut rörelserna ju jobbigare är det, så mycket hänger ju på en själv. Nu ska jag hoppa i duschen och sen ska jag invänta syrran och hennes lilla familj (Jon och kattern).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback