Fredag - Lördag

I fredags var jag med Agni. Vi skulle ta en tripp på stan och sedan åka till en av Agnis kompisar för att se på film. Men dagen blev såhär istället. Jag åt libanesiskmiddag tillsammans med Agnis släkt. Annorlunda men god mat. Så härligt med så stora släkter! Sedan åkte vi till tågstationen och hämtade Jessica. Istället för en shoppingrunda på stan fick det bli en snabbvisit på Bergvik. Köpte bara det nödvändigaste för att hinna innan de stängde. Sedan åkte vi till Agnis kompis. Såg på en film och sedan spelade vi poker. Blev en senare kväll än vad jag hade tänkt så jag var väldigt trött när jag skulle jobba på lördagen. Efter jobbet igår åkte jag hem och gjorde mig iordning. Sen var det förfest på Sunsta och Ankan senare på kvällen. Var mysigt för både Dea, Camilla och Anna var med! Bilder kommer upp till veckan för jag glömde kameran på Sunsta. Min söndag har bestått av film och pizza! En av filmerna var Take the lead som gick på tv4. Den var riktigt bra!

Bjuder på den här! Notera vad snyggt det var med mössan.. Ser ut som ett pannband!

Kommentarer
Postat av: Agni

haha, vad söt bild

2009-02-08 @ 19:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback