Galleri Lövdala i Sunne

Igår gjorde jag och Helena en tripp till Sunne. Isalina var med också så klart! Vi körde till Selma hotell och där satte vi upp tavlora. När Helena bankade i spik fick Isalina en skrattattack. Tror hon skrattade i 15 minuter konstant. Så söt! Vi åt buffé på hotellet och blev bjudna av hotelldirektören!

Tänkte jag skulle lagt upp lite bilder men min dator vill inte hitta dem på mobilen så jag får testa senare. Den är konstig ibland.

På kvällen åkte jag och hämtade Sanna för träning. Veronica var också med igår. Vi körde medelpass som vanligt. Alla tre har fastnat för en kille som heter Johan. Han är hur duktig som hellst så vi går nästan bara på hans pass. Efter träningen hängde jag med Sanna hem. Satt och tjötade till sent.

Idag ska jag träffa Agni för en fika. Ska göra mig iordning snart.

Kommentarer
Postat av: Therese

jag vet inte vem som är dum men det kan vara himla smart att spara den på eftersom vi ska köpa ny tv och då ska den sitta på väggen. Vem är de som är dum nu?

Klart vi kan bara hallongrottor. Jag använder receptet på Malins blogg. Har du inga fler bilder på Isa? Kramar

2009-02-10 @ 12:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback