Hanna Larssons konditori i Karlstad

Japp, idag är det fettisdagen och jag har självklart ätit en semla. Åkte direkt efter träningen till Hanna Larssons konditori på Herrhangen här i Karlstad. Vet att de är duktiga på allt de säljer men årets semla var verkligen den godaste semlan jag någonsin har ätit. Den var så god så jag hade kunnat ätit en till. I vanliga fall brukar jag knappt orka äta en hel semla. En tia till den av tio möjliga. Alla som inte åt en semla där ifrån missade verkligen något.

Jag vet att jag inte har uppdaterat så mycket nu på sistonde. Ska söka in till en skola till hösten så jag håller på med arbetsproverna. Jobbar endel nu också så jag har det svårt att gå ihop. Vill verkligen komma in på skolan!

Vad har jag gjort på sistånde då? Jobbat. Skissat, ritat, klippt och limmat. Sett Melodifestivalen, tyckte EMD var bäst, de har så otroligt bra röster som går så otroligt bra ihop. Har bakat paj hemma hos Daniel och Helena. Japp de var nog det. Tränat också såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback