Rosa då, rosa nu

Har ganska nyligen kommit ur min rosa pyjamas. Ersatte den mot rosa mjukisbyxor, röd t-shirt och rosa tjocktröja. Idag var det jag som fick stå för maten. Det är bara jag och Pappa hemma idag och Pappa kan inte laga mat. Jag gillar vekligen inte att laga mat för jag har noll fantasi när det gäller ingredienser+ att jag är kräsen.. Hade vart bra om man åt allt. Idag blev det iaf fiskbullar och potatis. Det är något som jag är helt ok på iaf.

Ska åka in till stan en sväng och sen ska jag träna! Medelpass är det som gäller idag. Typ såhär gjorde vi på dansen igår...

Kommentarer
Postat av: an

sv; jaa de var väldigt billiga för att va såå snygga! :D:D hahahah jag fotar med en nikon ;> och du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback