Årets första träningsverk, äntligen

Idag vaknade jag upp med lite träningsverk i axlarna. Jag och Veri var ju på aerobics igår. Träffade Hanna från jobbet där också. Hon var där och testtränade. Hoppas hon börjar så har jag en till go tjej att gå dit med. Det var rätt kul. Men eftersom alla steg var nya för mig så gick det bättre mot slutet. På måndag blir det dansaerobics eller Medelpass. Vi får se vad vi väljer.

Idag ska jag träffa Helena och góa Isalina. Och i em/kväll ska jag bjuda mamma och pappa på mat (det händer inte ofta). Det ska bli Wok som jag fick hos Helena förra veckan. Mumma vad gott det var. Hoppas på att jag kan laga det lika bra. Kyckling, wokgrönsaker, nudlar och ett klet som uttalas "Pad Thai". Sen hur påsen ser ut vet jag inte förns jag kommer till affären och ska handla. Ska unna mig lite godis idag. Har inte ätit något onyttigt sen förra fredagen. Så det är ju bra! + att jag har börjat träna. Då är man värd lite gott.

Har fastnat i Agnes album Dance Love Pop. Kanske skulle meddela att det typ öser ned snö idag. Det är nån minus grad så jag hoppas snön håller sig kvar. Kanske skulle ut och fotta lite idag... Måste hoppa i duschen först.

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack så mkt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback