Baby-sitter

Igår var jag och Malle barnvakter åt Isalina. När jag kom hem till dem så åkte Daniel och Helena nästan på direkten. Hon var otroligt trött för de hade hållt henne vaken för att hon lättare skulle somna. Så när de hade åkt gav jag henne mat, bytte blöja (för första gången i mitt liv) och sedan la jag henne. Hon somnade fort. Malle som tappade bort sig på området missade Isalinas vakna tid. Men hon fick i alla fall se henne när hon sov. Vi satt uppe hela kvällen och pratade om allt. Det var jättemysigt. Malin som håller på att utbilda sig till Djursjukvårdare gjorde en koll på Nemo, deras katt. Hon visade vad hon gjorde på jobbet och det verkade både läskigt och roligt. Malle åkte när Daniel och Helena kom hem. Jag stannade kvar och sov där. Jag sov i deras biorum och på morgonkvisten kom Nemo till mig och vill kela.

Två otroligt söta bilder på Isalina. Hon har nyligen börjat äta bla gröt.
Idag var det jättegott!


Ps. Hon blev jätteglad igår när jag kom innanför dörren och log hela tiden!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tror jag dör!!!

2009-01-19 @ 12:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback