Bakåt kullerbyttor

Idag har jag jobbat. Var i kassan på förmiddagen och på v-rum på eftermiddagen. Var en ganska jobbig dag. Eftersom jag var första kassör så fick jag lunch först dvs 11,30 och jag skulle jobba till 20. Så när jag kom hem kl 22 efter dansen var jag måttligt hungrig. Dansen var jätterolig. Sandra som håller i den är superbra. Hon förklarar precis vilken muskel man ska ta i med och förklarade att "det ska göra ont" om man gör rätt. Har nog gjort en 40 bakåt kullerbyttor idag. Vilket jag tror kommer resultera till ganska många blåmärken imorgon. Det knakade både i knäna och i axlar och armar när jag snurrade runt. Knäskydd nästa. Ser fram emot nästa onsdag!

Imorgon kommer min älskade Mormor och hälsar på!

Kommentarer
Postat av: Agni

Haha, det var faktiskt syrran, men det blev inte som jag vill så jag ska ändra nån dag.

2009-01-29 @ 11:33:11
Postat av: Agni

Haha, det var faktiskt syrran, men det blev inte som jag ville så jag ska ändra nån dag.

2009-01-29 @ 11:34:05
Postat av: Julia

Åh vilka danser går du i? :D Jag själv älskar dans :) Dansar jazz, streetdance, balett, modern och hiphop för tillfället men har också dansat streetjazz och breakdance! Skulle mer än gärna dansa mkt mer och testa på andra danser ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback