Gympa och dansa

Idag har jag jobbat hela dagen och har kännt mig otroligt glad och pigg. Härligt! Till veckan ska jag fortsätta med mina Nyårs "ta hand om mig själv". Jag och Veronica ska börja på Friskis. Så på måndag ska jag åka dit och köpa mig ett terminskort! Ska bli så otroligt roligt Ska självklart fortsätta att dansa en gång i veckan men nu ska jag gympa/aerobixa några gånger i veckan också. Jag var ju i form i våras och sommras men det dog ut under hösten/vintern. Sprang ju var och varannan dag faktiskt. Vet att jag är otroligt mycket piggare och på bättre humör när jag motionerar så det ska bli skönt att komma igång igen. Denna termin kommer jag att dansa Modernt. Såg på kauif.se att Sandra min gamla klasskompis kommer att vara lärare för den kursen i år och då måste jag självklart delta. Ska bli hur kul som helst att dansa med henne som lärare. Vecka 5 börjar dansen.

Jag jobbar under helgen. Men efter morgondagens jobb ska jag åka direkt till Daniel och Helena. Jag ska passa Isalina! Det är första gången jag ska passa henne på kvällen och lägga henne. Var där i måndags och "övade" så jag hoppas det kommer att gå bra. Så håll tummarna för mig! Malle var sugen på att följa med så jag hoppas hon inte har ångrat sig.

Nu ska jag läsa min bok. Läste 100 sidor igår. Aa 100 sidor på en och samma dag. Såå bra är den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback