Hur visste han?

Idag har jag varit på Bergvik och shoppat. Åkte dit med inställningen "Jag köper precis det jag vill ha". Men ändå kom jag inte hem med så mycket. Fyndade på HM kan man lungt säga iallafall. Köpte ett par träningsbyxor och två tränings t-shirt som jag ska ha när jag dansar för 90:- totalt. Det kallar jag fynd.

Var på jobbet en stund idag fast jag var ledig. Åkte dit för att kolla schemat. Blev kvar typ en timme eftersom jag fastnade i studion och pratade med Emilia. När Emilia fick kund satt jag (i jeans och t-shirt) och hade kappan på stolen och så även väskan. Sitter och ritar lite i Homeplaner som vilken kund som hellst. Ändå kommer det fram en kund och frågar :"Ursäkta, men var ligger gångjärnen?" Jag ville nästan fråga varför han frågade mig. Där satt jag helt privatklädd och satt och ritade, ändå kommer han fram och frågade mig. Detta har hänt flera i huset som vart på jobbet privatklädda. Alltingen känner kunderna igen oss eller så ser vi så "hemma" ut. Underligt tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback