Lite prylar

Idag har jag varit ledig. Började dagen med Top Model och rostade smörgåsar med blommig salami på. Mumma. Har vart i "Essvalla" (Edsvalla) och i Skåre i hopp om att hitta skor. Men kom hem utan. Tog kort på lite fina saker som jag hittade. Bild ett och två är två stycken tillbringare från Indiska. Även om jag är otroligt inne på lila och bara köper lila saker nu så är jag mer inne på den blåa. Tänk vad fint att fylla upp den med vatten. Å vad gott och uppfriskande det skulle se ut. Kanske skulle slå till!? Bild nr tre är två lampor som vi hittade ute i Skåre. Orginalpriset var 999:- men de var nedsatta till 299:-. Dessa skulle passa fint hemma hos syrran. Tänk vad snyggt att sätta upp lampan i ett hörn vid soffan.


Dessa två skönheter hittade jag på Ö&B i Edsvalla. De fick inte komma med hem men å vad fina de var!


Skor. Ja skor. De vita är de fulaste skorna jag någonsin sett. Jag har aldrig sett dem på men upphängda ser de verkligen förjävliga ut. Eller? De handra som jag testar ska jag fundera på. Alltingen kan man tycka, vilka fula skor, vad tantiga. Eller så tänker man å de var snygga till kappan och är väldigt moderna. De gjorde sig inte så bra på bild men som sagt jag ska fundera på dem. Jag är ju ledig imorgon också.


Nu kommer jag inte undan längre. Jag har varit till Syrefabriken och köpt mig ett träningskort. Så imorgon ska jag och Veronica på Aerobics pass. Ska bli spännande. Det börjar kl 18 och håller på en timma. Hoppas på att jag kan hänga med.

Har läst två kapitel under dagen. Nu ska jag läsa igen. Jag är nog beroende av boken...

Kommentarer
Postat av: Therese

Du har så rätt! Där skulle de sitta fint!

2009-01-22 @ 09:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback