Lyckad mat

Igår på kvällen innan jag skulle gå och lägga mig kollade jag runt på internet. De vanliga sidorna som jag brukar kolla. När jag gick från datorn kände jag mig arg och sur. Hade svårt att somna men tillslut gick det. När jag vaknade imorse var jag ganska trött. Idag ska jag jobba 12-18. Det är ju egentligen inte min helg men jag hoppar in ändå.

Maten lev jätte lyckad igår. Lagade en wok. Kyckling, wokgränsaker, champinjoner, nudlar och kletet Padh Thai. Mumma vad gott det var. Mamma och Pappa gillade det också! Till efterrätt bjöd jag på Mormors hallonpaj. Och den blev också lyckad. Kände mig allt lite duktig om jag ska erkänna. Till matlåda blir det woken och jag ska ta med mig lite paj till fikat.

Igår var jag ju ledig. Spenderade dagen hos Helena. Vi var ute och gick med Isalina tillsammans med Gittan. Var till en tygaffär och till Daniels jobb. Vädret var kanske inte det bästa för det drog väldigt mycket. Men det var mysigt ändå.

Läste inte klart boken igår eftersom jag inte kände mig på humör. Så nästa gång jag läser bli det spännande igen! Vill fresten inte läsa ut boken eftersom uppföljaren inte komemr förns 15 mars. Hur ska jag klara mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback