Nattsärk?

Fick endel pengar i födelsedagspresent och i julklapp.
Jag har redan börjat spendera dem.
*Shampo och balsamet är från Mormor
*Massagen, eltandborsten och mina nya sovkuddar är från Mamma
* Mitt nya nattlinne (eller särk), och min nya bok är från Pappa
Ska spara resten av pengarna till fler grejer som jag verkligen vill ha. Kanske ska använda dem till en systemkamera? Är sugen på att köpa en (och har varit väldigt länge) men behöver lära mig mer om dem först. Så jag vet vad jag ska kolla på.

Här är mitt nya nattlinne. Det är i flanell så jag älskar det redan. Sött va!?
Köpte boken "Ljudet av ditt hjärta" idag. Ska bli så kul att läsa ikväll. Längtar!




Har köpt tre örngott också. Jag har en liten speciell kudde kan man säga i min säng som jag älskar. Alla borde ha en sådan kudde för det är så gött och praktiskt. Det är en kudde för småbarn. Problemet är bara att det inte går att köpa endast örngott så nu har jag köpt tre stycken så mamma ska hjälpa mig att sy dem till rätt storlek.

Släktträff på stan?

Jag åkte in till stan och mötte upp mamma. När vi precis kommit upp för "Mitticity" garaget träffar vi på Helena och Isalina. Isalina blev jätteglad att se mig vilket var super kul! Sedan fortsatte vi upp en våning och när vi tog trappan ned mötte vi Marie. Vi fortsatte på stan och när vi kom ut från Duvanhuset träffade vi Sanna och när vi skulle dra kortet i garaget för att åka träffade vi Pappa. Det är nästan hela släkten som bor kvar i Karlstad som vi träffade på en torsdag förmiddag. Underligt men kul!

Kommentarer
Postat av: johanna

Svar: Canon EOS 400 D. Kram!

Postat av: anna

Tack så mycket :)

2009-01-16 @ 00:14:45
URL: http://annamyren.blogg.se/
Postat av: agni

jupp, den är fetare än dom andra. jag ska läsa slutet av din bok nu, måste jämföra svenska böckerna med engelska när vi ses :)

2009-01-16 @ 02:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback