Snön 2009

Hade ni velat ha vinter skulle ni kommit hit i morse. Det var massvis med snö på marken + att det öste ner. Var jätte mysigt. Tog lite bilder så att ni kan drömma er bort. Nu när jag åkte hem från jobbet töade det, så imorgon är väl all fin snö borta. Typiskt i så fall eftersom jag ska vara ledig. Nu har jag jobbat 8 dagar av 9 så jag är ganska trött. Det har varit 10-20 nästan varje dag. Det är mycket sjukdommar på jobbet så dem kanske ringer imorgon bitti igen. Hoppas faktiskt inte det. Jag vill köpa mitt efterlängtade Friskiskort och få sov så länge som jag vill. Kanske läsa min bok mitt på dagen och bara ta det lungt.



Kommentarer
Postat av: Therese

Jag vill också! Kan inte ni kidnappa mig? Kramar

2009-01-21 @ 11:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback