Snön är tillbaka!

Igår gick jag och la mig och trodde jag skulle vakna upp och vara ledig. Men icke. Min chef ringe mig halv nio i morse och undrade om jag kunde komma in till tio. Visst, klart jag kan sa jag. Men det var mycket att göra innan jag kunde åkte. Först slängde jag mig i duschen. Tvättade håret och smörjde in mig ordentligt (nyårs "löften") och sedan var jag tvungen att laga lunchlåda. Kokade mackaroner och stekte falukorv. Sedan var det bara att äta frukost och slänga sig i bilen.

Idag när jag vaknade upp var det snö ute. Ca 15cm snö. Ååå vad fint det var. Det har tyvärr varit plusgrader idag så det har redan börjat blivit blask men jag hoppas på kallare imorgon så snön får ligga kvar.

Imorgon är det en till lång dag, 10-20. Hade tänkt att köpa kort på Friskis idag men det får bli på onsdag. Jag och Veri ska försöka träna på torsdag. Ska kolla schemat och se om det finns något kul som vi kan gå på. Nu ska jag göra mig iordning och lägga mig och läsa min favvobok. Bella och Edward!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback