Matilda fyllde 21 igår

Igår innan träningen mötte jag upp Camilla för lite skvaller. Käkade nyttigheter på Lilla Saluhallen, köpte lite träningskläder och sedan åkte vi till Friskis. Camilla körde Kibox, medans jag och Veronica körde Medelpass. Shit vad jobbigt det var. Det var verkligen jättebra träning så det kommer att bli fler Medelpass! Har träningsverk i armar, rygg och rumpa idag. Bra det! Funderade på om jag skulle träna nu på morgonen men jag känner mig lite snurrig så jag skiter i det. Ska ju dansa imorgon och det vill jag verkligen inte missa så det är bäst jag håller mig frisk och kry.

Ikväll är vi några från jobbet som ska till Nickis Balans på Kasernhöjden. Vi ska kolla in vad de kan erbjuda. Men innan det ses vi nog hos Josse, I gues.

Igår fyllde min goaste tjej Matilda 21år. Token fick tillbringa dagen på sjukhuset (ingen fara) då hon nyss kommit hem från Brasilien. Du måste komma hem till helgen (eller helgen efter)! Love you darling!
Är hon inte sötast?


Bild från i somras då vi plockade jordgubbar i "Essvalla".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback