Muskelinflamation?

Nu är mamma och pappa hemma och allt är som vanligt igen...

I torsdag var jag hemma hos brorsan efter jobbet. Pussade på Isalina och sedan när hon skulle sova tränade jag och Daniel med hantlar nere i biorummet. Jag har aldrig tränat biceps och triceps så hårt. Så nu tre dagar efter sitter jag fortfarande med jordens träningsverk i muskelfästena. Tränade nog för hårt, för jag har under dagen inte kunnat sträck ut vänsterarmen ordentligt... Men men nu vet jag hur det går. Kul var träningen iaf. Jag gjorde mer än vad jag trodde jag skulle orka!

Nu har jag jobbat sju dagar i rad. Måndag- Söndag. Imorgon är det äntligen dags för ledigt. Då ska jag nog ta mig en tripp till Daniel igen, shoppa?, kolla på sudentpresent till Sanna.

Sanna ska fresten ha sin studentbal imorgon så jag ska kolla på henne imorgon kväll/em. Hon kommer lätt vara vackrast av alla. Hon är vacker hur hon än ser ut så tänk er då henne i en vacker grön balklänning och vackert långt hår. Puss på min Sanna.

Har alla röstat idag? Det har jag. Ulf, mormors man, sa till mig att jag måste rösta. Vad jag röstar på spelade ingen roll bara jag är med och röstar. Jag lovade och jag har nu hållt de eftersom vi var iväg och röstade förut. Jag och Mamma gick från röstlokalen hem vilket är ca 5,5km. När vi kom hem belönade vi oss med rabarberpaj med vaniljsås som Mamma bakat. Hon är allt duktig hon!

Jag ska inte bli sen ikväll.. Är redan trött. Imorgon = sovmorgon, gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback