Brainfreeze av yogurt

Igår på jobbet klädde jag och Mira om ett flertal soffor. De blev blåa, mönstrade, ljusa och våriga. Flyttade runt kuddar och fluffade i sofforna så det blev jättefint. Efter jobbet åt jag en yogurt väldigt fort eftersom jag skulle iväg till dansen. Det är väldigt kallt i den kylen som yogurten var i så när jag slevad i mig yogurten fick jag brainfreeze. Precis som man får av glass när man ätit det för fort men nu fick jag det av yogurt.. Det var första gången för mig iaf.

Idag är jag ledig. Började dagen i solen på ena verandan tillsammans med tre av våra katter. Snart blir det träning på Friskis och Svettis. Igår på dansen var det så kul! Vi börjar sätta dansstegen som vi lärt oss och då är det verkligen super kul. Sandra är väldigt bra på att lära ut och vi tränar till tusen på våra piruetter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback