En gul knapp sa att jag slapp..

Japp så sa en lillkille på tåget ner till Göteborg igår. Trodde man sa: App plapp sa att du slapp.. Vad de nu betyder...

Nu är arbetsproverna till skolan inlämnade. Det var ju därför jag åkte ner till Göteborg igår. Konstigt att jag aldrig hittar det jag inhandlat från HM på deras hemsida. Men jag köpte iaf ett ribbstickat vitt linne med blå linjer över magen och gula sömmar på insidan.. typ.. + ett vanligt vitt ribbstickat linne från TopShop + en svart hood tröja från Cubus. Har letat efter en sådan i någon månad men gett upp hoppet då jag inte hittade någon. Varken i någon märkesbutik eller på typ HM. Den är svart, lite längre, med luva och med lite högre "krage". + två nagellack + en ring. Jag tror jag har blivit lite förtjust i ringar...

TopShop har så otroligt fina smycken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback