Mina!

Yey, skorna är mina! Köpte båda tygskorna igår! Kunde inte låta bli. Idag när jag var på stan en sväng råkade ett par gråa chinos följa med hem. De är jättefina till mina nya skor, tyg som klackar. Måste köpa mig en vårjacka. Skulle vilja ha en ljus iår. Vi eller beige kanske. Så att alla mina skor passar till den. Testade en fin vit på Team Sportia i dag men den vart ju förstor. Får leta vidare helt enkelt.

Igår såg jag TWILIGHT igen! Den är ju så bra. Nu när man ser den igen efter att ha läst böckerna så förstår man verkligen alla rörlser och sånt som de gör som man kanske inte tänkte på första gången man såg den. Har fresten glömt att nämna att jag självklart har fått den efterlängtade boken "Så länge vi båda andas". Måste nog tvinga Matilda att börja läsa dem. Så jag kan diskutera allt med henne också. Agni ligger ett steg för mig. Men när vi båda läst ur bäckerna ska vi byta. Agni läser på engelska och ska läsa min på svenska och v.v. Efter filmen igår hade jag velat plocka fram mina böcker och läst nr två och tre och sedan fortsätta med fyran. Jag vill uppleva hela historien igen.

Imorgon blir det nyttiga matlådan. Kycklingsallad med cashewnötter och pasta. Gott!


Kommentarer
Postat av: Agni

sluta maska nu, läs ut fyran fort =) jag har typ bara 120 sidor kvar...

2009-03-24 @ 00:10:48
Postat av: Anonym

Ni är ju helt besatta ju. visst att han är het men vadå... Jag såg de igår bw

Postat av: Jeanette aka Nettan

sv: tack :D



Håller med jag älskar den där filmen har sett den om och om igen hehe :P och jag är nu på tredje boken, japp jag helt och hållert besatt nu hehe

2009-03-26 @ 23:48:16
URL: http://jeanettesart.blogg.se/
Postat av: Cecilia

såg också den filmen för ett tag sen, har inte läst boken men gillade filmen jättemycket! Blev helt kär i hela historien ;)

2009-04-04 @ 10:19:55
URL: http://ceciliar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback