Nike sneakers

Jag vet att jag har tjatat om skor nu på senaste tiden men igår hittade jag ett par sååå snygga Nike sneakers när jag var i Göteborg. De var vita med rosa Nike märke. Kollade på deras hemsida men hittar de inte där. Det är nog jag som är dålig på att leta... (eftersom jag inte hittar något på någons hemsida). Dessa snikers var inte så dåliga de heller. Kul när de är lite lekfulla. Färg på skor är underbart!!! Jag börjar bli skofantast tror jag. Skulle vilja ha alla slags skor ialla olika möjliga färger. Jag skyller på mamma. Hon har också mycket skor och min syster också. Det är nog något som går i släkten och jag har nyligen blivit drabbad. Eller ja, nyligen och nyligen. Har alltid köpt tre nya vinter stövlar per vinter och så, men nu känner jag att jag inte kan få nog.


Kommentarer
Postat av: sanna

ny blogg nu, kramskumbanan från kusinvitmin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback