Truckskor dagen lång

Igår var lilla jag på "Ta-själv-lagret". Ni som vet vart jag jobbar vet vad jag menar. Så igår hade jag byxor och truckskor hela dagen istället för kjolen som jag brukar ha. Det gick mycket bättre än vad jag hade förväntat mig och mycket roligare var det också. Men det var ju tack vara mina goa jobbar kompisar såklart. Lärde mig massa nytt och nyttigt.

Idag är det våffeldagen men jag ska "spara mig" till helgen. Om jag ens ska äta då. Tycker våfflor är jättegott speciellt tillsammans med sylt och sprutgrädde som förövrigt är min nya last. Jag som förr knappt gillat grädde tycker att ICAs sprutgrädde är suverätgod. Ni borde smaka!

Fick precis sms från Sandra, blir tyvärr ingen dans ikväll. I måndags var jag ute och gick i 45 minuter. Hela dagen räknar jag som träning igår eftersom jag gick runt och var halvsvettig hela dagen (det är mycket lyft och sånt där). Idag blev det tyvärr ingen träning som sagt men imorgon blir det träning på Friskis. Är iof sugen på att spela squash...

Nu ska jag hoppa i duschen. Hopp hopp!


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej, Duktig du är som fixar Tag-själv-lagret. Det är tunga grejer det. Snart kommer vi hem till K-D. Kramar

2009-03-25 @ 11:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback