Varken Melodifestivalen eller Let's Dance har blivit som jag vill. Hoppas på tredje gången gillt nästa gång. Heja Färjestad!

Hallå. Hur kunde Magnus vinna? Visst, nu kommer hela världen få reda på att Världens starkaste man kan dansa men hallå? Laila var ju hur bra som helst! Magnus var ju i stort sett bara ute på promenad ute på dansgolvet. Visst Annika är ju hur duktig som helst på att dansa och att lära ut, grattis Annika. Men Laila och Tobias var ju helt klart bäst. De satsade ju till tusen i sista nummret medans Magnus och Annika nästan skämtade bort det. Hm....

Jag tycker helt klart att Laila och Tobias skulle ha vunnit!!
Seriöst kolla in detta:
http://www.tv4.se/1.283438?videoId

Denna vecka har jag varit stenhård mot mig själv. Det har inte varit lätt men jag har klarat det iallafall.. Har inte ätit godis eller något sött. Inte småätit utan bara ätit när jag har behövt. Många gånger har jag varit otroligt sugen på både godis och rostat bröd m.m. men jag har vart duktig och sagt nej tillmig själv. I vanliga fall skulle jag ha ätit chips och dipp idag men jag nöjde mig med 5 st After Eight bitar och en liten kaka till fikarasten. Inte dåligt det.

Har jag fresten längst rubrik ever?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback