Vid skrivbordet hela dagarna

Mina lediga dagar spenderar jag vid skrivbordet. Håller på med arbetsprover till en skola i Göteborg. Ska åka ned på måndag och lämna in det. Men nu har jag fått jobb dagarna efter så det får bli en dagstur dit ner. Annars hade jag ju kunnat hälsa på både syster och Matilda. Jobbar nämligen i helgen så jag kan inte åka tidigare heller.

Dessa veckor som vart nu har jag inte hunnit träna alls mycket. Har hunnit med dansen men det är allt. Alla andra lediga minuter och timmar har jag som sagt spenderat med en penna, ett limstift eller en sax i handen. Men nästa vecka (i alla fall slutet av den) ska jag iväg o träna! Nu ska jag laga mat. Något med kyckling, cachewnötter, pasta, majs, zuccini och sallad får det bli.

Kommentarer
Postat av: patricia

hej gumman! jätte fin bild du har gjort, hoppas det går bra och hör av dig när du har tid för en fika:D

2009-03-11 @ 19:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback