Elementmannen

Idag är jag ledig men vi ska greja med projektet ändå så klart. Ska promenera ned till tågstation och ta bilder och mäta lite. Sen kan vi dra igång med projektet på rikgit känns det som. Ska även gå förbi Linden som jag hyr min lgh av. Elementet i sovrummet och köket är fortfarande inte varma så måste be att elementmannen kommer hit igen. Ska även se till att skaffa mig min egna parkering så jag slipper stå på besöksparkeringen hela tiden. Nån dag lär ju bötern komma annars. Och vad är 78 kr i månaden? Inte mycket...

Idag eller om jag ska ta det till helgen så ska jag se till att måla min väggmålning i hallen. Igår ritade jag upp den på papper och satte ut mått. Insåg dock att jag måste köpa fler knoppar/hantag för att väggmålningen ska blir helt klar. Men de ska jag kika på på någon secondhand butik.

Trodde jag kunde åka hem nästa helg eftersom jag fick för mig att vi var lediga torsdag- måndag. Men icke sa nicke. Vi ska nästa fredag på studiebesök. Nu på fredag ska vi till Elmia på Underleverantörsmässan, undra vad det kan erbjuda. Och på tisdag ska vi till STHLM för studiebesök på bla arkitektbytån White. Mycket utflykter nu, spännande!


Så här kan de se ut när vi pluggar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tack så mkt:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback