Imorgon: Skola 5.45-23.30

"Å ja de är helg idag, men va fan ringer klockan för?" Den tanken tänkte jag imorse.

Hela dagen har jag spenderat i verkstaden vilket är lika med ljusljusljus och massa ljudljudljud. Glömde öronpropparna idag, även om jag inte använde maskiner som lät mycket så var det ju andra som gjorde det. Jag, Sara o Lotten jobbar tillsammans vilket jag är väldigt glad över. Så mycket roligare och lättare att jobba tillsammans. Vi är ett bra team tycker jag! Vi ligger först dessutom vilket känns extra kul. Har gjort klart alla delar nu så i slutet så började vi limma ihop dem. Nästa gång ska vi fortsätta att limma och sedan är det målning som gäller. Funderar på att göra båda vita för att kunna ha dem i köket under min bänk + att om man gör dom vita så kommer jag förmodligen kunna ha dem i mitt nästa hem också. Får fundera tills nästa vecka på den delen.

Nu är jag trött trött trött men idag är det en väldigt dum dag att sova middag. Imorgon ska vi nämligen till Stockholm med skolan vilket resulterar till att vi måste gå upp väldigt tidigt. Tror bussen går från skolan 5.45. TIDIGT! Sedan går bussen av stapeln från Sthlm kl 19.30 så vi kommer vara hemma tidigast 23.30. Kul dag vi kommer ha på onsdag.. Hela klassen kommer att somna när vi har materiallära. Men de nsmällen får man ta för att kunna åka på studiebesök i storstaden.

Igår skickade jag förresten in bilderna som jag ska framkalla. De skulle ta tre arbetsdagar så förhoppningsvis så kommer de på onsdag. Kul! Nu är jag som sagt väldigt trött men jag skulle verkligen behöva dammsuga vardagsrummet och hallen. Kanske skulle ta mig i kragen och göra det.

En bild på mig, mamma och Therese när vi ÄNTLIGEN kommit in på Ullared! Nöjda, glada och frusna.


Kommentarer
Postat av: Claudia

Ska inte du se den då?.. ha en bra dag!

Postat av: melissa

SV: taaack! :)

2009-11-17 @ 22:58:21
URL: http://melissablogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback