Jag i båten

Har precis mätt på hitta.se och det är ca 1,7km för mig fram och tillbaka till skolan. Det är gött att det är så nära men det är ändå skönt att få sig en liten promenad på morgonkvisten. Fort går vi också, fort som tusan, som om vi hade eld i baken. Allt för motionens skull. Imorgon där emot kommer jag ta bilen till skolan då jag ska plocka upp flera för att åka till Jönköping. Vi ska på Elmia där det nu är Underleverantörmässa, vad det nu innebär. Har hört att det är ganska spännande och givande iallafall. Vi får se.

Idag efter skolan klädde jag på mig varmt och promenerade till ICA. Den vanliga vägen är det ca 4km fram och tillbaka men oftast så tar jag en omväg för att få lite extra motion.

Har gjort en liten väggmålning i hallen mellan sovrummet och vardagsrummet. Den är inte helt klar än. Bilder kommer upp när jag är helt klar men jag kan avslöja att det tog tid att maskera och mäta ut allt...

Idag har jag även suttit och gått och gått igenom alla cdskivor (dock ej alla utlandsresor) för att framkalla bilder. Olala vilken tid det tog. Timmarna bara försvann... Hittade en härlig bild som är från 2005. Visst blir man sugen på sommar, sol och bad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback